jag vet att du gillar de du ser ;)

HEEYYY
idag är jag väldigt glad, bara för att det är såå sjuuuuuuuuukt skönt väder så jag håller på att svimma! jag vill bara ut och gååå :d men solen har gått i moln nu, men det är ändå varm! och jag hoppas att det kommer vara det LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE NU! tycker oxå att sverige ska bli ett varm land! :D Men ikväll ska jag till tonår, och så har jag tänkt på en sak.. att facebook är inte till för at man ska ta kontakt med gamla vänner eller nåt, utn för att det är beroende framkallande! För alla som har facebook måste titta den minst en gång om dagen? det är som att röka ett paket cigarettter? eller vad tkr ni?

hmm, men ah iaf. AHHAHAHAHA jag har lärt mej att cykla på nytt igen, men det går inte så bra. Egentligen behöver jag nog stödhjul, men lite pinsamt ju.. men HAHAHAHHA jag har ju redan skämt ut mej tillräckligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0