bilder från i somras..<3

hejjsan, varit i skolan nu då.
det var väl ganska okej förutom att jag såg ut som en tomat exakt hela dagen. och när vi skulle redovisa på engelskan så FAILADE jag totalt.. För jag var inte nervös men jag skämdes. Så jag hoppade typ över hälften av texten.. :$ men ah, gjort är gjort.
Nu måste jag plugga men jag orkar verkligen inte. Det kommer går skit på so:n imon. men det är ju förfan nte vårat fel egentligen. HAHAH, men ah. Det var lite. men nu ska jag göra något annat. kanske duscha.. Lessen att det inte blev dagens outfit igår men jag orkade inte (a)


Gammal bild, jag, mormor & morbror tim ;)

ronja sötnos, och jag..

HAHAHAHHAHAH, omg!

Kommentarer
Postat av: liii

SÅ SJUKT SÖT ÄR DU!<3333333333333333333

2010-03-30 @ 17:22:58
URL: http://linaagustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0