trött somfan..

hejjsan
lessen att jag inte har bloggat.. men igår så vaknade vi vid 2 för vi Malin (Ellens mamma) väckte oss.. Vi skulle nämligen till Ellens farmor, gerd. Mycket trevligt. Vi åt lite god mat och efterrätt. Sen tittade vi på Kanske världens sämsta pojkvän. Det var faktiskt skit kul, efter gick vi hem och fortsatte att titta på det, sen fick jag ett telefonsamtal... Säger inget mera (aa' HAHAHAHAH men ah sen dampade jag med filip och filip ¨på msn, elle ah dom dampade med mej. Sen idag då så gick vi upp vid 4 för de blev en sen natt. Men skönt att sova ut.. Men nu är jag sjukt trött så jag orkar verkligen inte ladda upp bilderna från nyår. Så ni får inte se dom.. Jag är lessen.

Men de har varit en sjukt skön helg! Älskar dej Ellen! och nästa gång ska du få vara med och fira midsommar!

Men vi hörs nog inte mera ikväll men imon.. okejj puss ;*



kajsa persson, du ritar sjukt fint!
vem är de på bilden? (a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0