sommaren tillbaka? <3

Heyysan,
idag så fick vi sluta vid 13.05, för att våran
no blev inställd. Väldigt skönt! För det kändes
nämligen som om att man behövde sluta lite
tidigare! Vi har ju oxå håltimma innan no:n
så vi fick ju extra ledigt. Jag tror att det var
4 st som fick sluta tidigt i hela klassen. Men
jag är inte säker. Men jag är ju hemma iaf!


Men i skolan har jag typ klagat på min lilltå
hela dagen.. Det är för att när jag kom hem
och tog av mej strumpan så var min tå helt
blå och uppsvullen?! Och jag har verkligen
ingen aning om vad jag har gjort? Vi hade
bandy igår och jag hade inga skor.. Men
jag var ju målvakt? Så om jag inte blir bättre
till innebandy-tuneringen som är på torsdag
så får jag tejpa.. Men man får hoppas..


Julia var tillbaka i skolan idag för att göra
no:provet men så var inte niclas här.. Så
hon stannade och bakade bullar sen så
stack hon hem igen.. Lite synd. Men jag
vill ju hellre att hon ska bli frisk än att
hon ska vara hemma och vara sjuk! Så
du får krya på dig!


Jo förresten idag så är det sjukt fint ute!
Det är snö på träden och aaah de är helt
jätte fint verkligen! Vi bakade bullar i skolan
oxå (aa' det var mkt goootttt!!!!!!!! HAHA
jag tror att jag och malin ska baka i helgen.
Jag färgar hennes hår och hon bakar bullar
med mig, värsta bra dealen! :D


men nu ska jag inte trötta ut er med mitt
långa inlägg! puss ;*


Kommentarer
Postat av: julia tha bäst.

HAHA, ja stannade kvar o bakade bullllarr :DD

haha, men ja skaaa bliii friiisk!:O

2010-01-26 @ 16:10:03
URL: http://jjuliaslife.blogg.se/
Postat av: ellennsvensson - den enda ;*

kommer ihåg när du hittade det hjärtat & messade med jesper :D



& buuuullen är i min trädgård!<3

2010-01-26 @ 16:35:51
URL: http://ellennsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0