smsaaa dååå :D

heeyy, det blev ingen blogg igår för att de är fullt upp verkligen, skolan, konfan och sen brottningen.. sen är det sjukt mkt läxor och så ska man hinna duscha och sån skiit. men nu så ska jag snart iväg påå tessan och jonnas feeeest :D det ska bli kul somfan, sen sover jag där.. och ah :D såå sen på lördag så ska jag hem sen till saga och sen sova där och titta på the grudge 2-3 :o men men ensamma hemma iaf, :D och sen så ska jag på gudstjänst på morgonen.. :s haha vettifan hur jag ska palla, för jag ska typ upp vid halv 8 :O och sen gå hemifrån saga om jag inte tar cyklen med mej? haha aja iaf.. det blir sjukt mtk denna helgen så har jag prov på måndag :o
HAHA men nu hinner jag icke blogga mer..

ha det gött och smsa :D:D:D

puuusswiiii ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0