SMSA MIG!

hejjsan,
Jag har sjuuukt tråkigt.. Vet inte vad jag ska göra. Men de är rätt skönt och bara vara hemma o slappa. Jag har inte smsat idag, elle jo med julia. Men de va inte så mycket. För jag vet inte vem jag ska smsa med.. Jag brukar få sms men asså de är ingen som smsar mej, jag börjar väl bli tråkig. alla tröttnar på mej ;/ Men aja. Asså imon vet jag inte vad jag ska göra, jag ska nog träffa liiiina hoppas jag. För jag saknar henne mest! och så sakanr jag roonjja och kajjsssa! Men aja, de är inget att göra åt. Underhåll mej genom att skicka sms för då blir jag mycket mycket glad! :d Vi hörs lite senare.. och så vill jag ha tips om va jag kan blogga om.. :)
puss ;**


jag just nu.. en väldigt dålig cambild.. ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0