silverEmilia&stålJennifer

gooooodmoorniiing,
vaknade typ nyss. Fick inte sova längre för papppa ska måla om i rummet.. Så de första jag fick göra var att börja städa! Det FÖRSTA jag gjorde!! Och så hade jag varit vaken till typ halv 2 och snackat i skype, för Mattias och Emilia hade tvingat mej att ladda ner det.. (A) så jag gjorde det.. så satt jag och pratade i mic med dom och t Erik, Madeline (tysk), malin, Hanna och någon Love. haha sen vid halv så skulle jag sova, men då får jag sms av Emilia, och hon tvingar mej att vara vaken till 3 :O:O:O:O men jag klarad  till halv 4 ;) och i sommar, eller ah i maj så ska vi åka på Emilias moppe i silver dräkter genom hela stan!!!! :D:D:D hon är super snälla silver sara och jag är stål henrik! men vafan! asså vi lovade detta, så de kommer att bli av ;) men de va min kväll igår, skit kul tack emilia! :D:D nu ska jag nog hjälpa pappa att städa mitt rum.. sen´ska jag sminka mej och sånt puss ;**



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0