(rubrik)

hejjsan
förlåt för att jag bloggar så jävla lamt, men aja.
kom nyss hem från saga.. var tvungen att öva på
no-prov, magnetism och el eller nåt.. vettifan hur
det ska gå.. men vi hade det bäst igår! inen slår
oss! först tittade vi på the grudge 2 och sen någon
annan som var helt psyko.. men ah. usch mår illa
bara jag tänker på det.. Men sen hade vi typ 2
miljoner kilo godis! MUUUMMAAAAAAAAAAA
haha! tack för helgen alla sötnosar!

det var självklart bäst hos tessan uuuuuh!
hihi sexiiisexxiiii.

men nu har jag fortfarande massa no och sånt
men ni får ha de så gött så blire pizza SEN! :)

och så kom jag på en annan sak. Jag får otroliga
minnen ifrån teddybjörnen fredriksson. som
sagt det var tider det.. och jag kommer ihåg när
min lillebror var jätte lessen för mina föräldrar
hade bråkat. och då ligger han på sitt rum i sin
säng.. och då kommer jag in med tårar i ögonen
och frågar om han var lessen och då sa han att
hans gose djur gosen var borta.. och så började
han sjunga på teddybjörnen fredriksson! och han
grät.. jag älskar honom..
men ni får höra av er på min mobil puss! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0