neeeerds! :d

heyy,
skola idaaag då.. Det var väl helt okejj. Hade prov..
Jag tyckte det var svårt men det tyckte inte dom andra?
Hmm.. HAHHA aja, imon blir det skolan igen och det är
matte på morgonen :( Men bandyn idag på gympan gick
faktiskt bra! Jag tycker att det är skit kul att vara målvakt,
inte för att jag är så bra på det då men det är alltid något.
Imon så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, troligtvis öva
på svenskan och engelskan som vi har tills på onsdag..
men jag kommer inte ihåg vad det var i engelskan?
och så vill jag ha nya kläder, men asså ah.. inga pengar
ska ju hha dom till kajsas present :D 
och jag ska börja ta mer bilder i skolan och så för då
blir det förhoppningsvis roligare att titta min blogg eller vad
tror ni? :)

aja puss ;*

Kommentarer
Postat av: Hedvig

haha, snygg bild (Y) ;)

2010-01-25 @ 17:29:42
URL: http://hhedvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0