malin, vart finns du?

hejsan
jag är sjukt lessen för sjukt dålig uppdatering. men det har varit för många andledningar.. Men en sak har jag tänkt på.
Att det är en person i hela världen som betyder jätte mkt för mig, och den personen är jag på väg att förlora. Vad jag än gör så känns det som om jag gör fel. Vi började bråka dagen efter nyårsafton sen dess så känns allting helt fel. Jag kan inte sluta tänka på det. Jag tänker på det varje dag, men det gör inte saken bättre... Eller vad tycker du? Jag träffade dej när jag gick hos dagmamman och sen den dagen jag fick reda på att du skulle flytta, har jag bara mått sämre och sämre. Jag har varit med om det två gånger. Och sommaren 2008 fick jag också reda på att du skulle komma tillbaka! Fattar du vad glad jag blev? Ingen någonsin har gjort min sommar så bra! Men så mitten av sommarlovet så skulle din fucking mamma som är helt störd i huvudet dra med dej och emma till oskarshamn och bo där?! VEM FAN GÖR SÅ MOT SINA BARN?! Jag har jävligt bra kontakt med din farmor. Hon finns för dig och det kommer hon alltid att göra vart hon än är! Men jag vill bara säga att jag saknar dig.. och varje gång jag hör det ordet så fäller jag än tår.. den är för dig. Så snälla:

FÖRLÅT MIG MALIN FORS! JAG ÅNGRAR ALLT JAG GJORT MOT DIG!
DU ÄR BÄST! TAPPA INTE DITT SJÄLVFÖRTROENDET, FÖR JAG ÄR
MED DIG I VARJE VAL DU GÖR! SNÄLLA JAG ÄLSKAR DIG, MALIN!
JAG VILL VERKLIGEN INTE FÖRLORA DEJ. DET VORE OFÖRLÅTLIGT!


oseriös bild, men jag har kvar alla minnen från det huset med dej
och det kan ingen ta ifrån mig! <3


Kommentarer
Postat av: malin

asså jennifer du fattar inte vad jag har saknat dej <3 jag tänker på dej varje dag och tänker på alla minnen vi har tillsammans<3 jag e så jävla lessen för att jag har varit så taskig och spydig mot dej dom senase gångerna vi pratade :( men jag kommer alltid att älska dej ändå hur mycket vi än bråkar <3

du har alltid funnits för mej och jag vet att du alltid kommer att finnas för mej mär det väl gäller.. ;D <3 jag äe så jälva glad för att få vara din vän<3<3<3<3

2010-01-18 @ 21:41:22
URL: http://maliinfoors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0