kom igen nu imon!!!

hejjjjj,
asså jag fick nyss ett telefonsamtal..
eller de var ju inte till mej.. Men asså
fattar du vad läskigt deet var eller?!



omg de va sjukt läskigt..
Men om vi ska snacka om skolan
så slängde florentina min bok i soptunnan
och det var typ spy i!!! och i den boken stod
typ alla saker som man ska kunna på provet.
och alla svaren! så ah jag fick lite damp, men
som julia säger.jag kan inte bli arg.. så jag typ
skrattade och sa HAHAHA du är dum i huvudet
men så kom vi försent till engelskan och vi
kommer säkert att få sitta kvar. Men ah en
gång? vi visar ju iaf att vi lever? Men sen
när vi kommer tillbaka från engelskan så
har florentina tagit upp boken ur soptunnan.. (A)
såå sööt!!


men ah nu ska jag nog inte blogga så mkt
mer för jag stickar strumpor strumpor i
slöjden.. HAHA det är faktiskt jätte kul
men har gjort fel typ 10 000 gånger.


imon är det bandy tuneringen och vilka tar hem vinsten?!



Kommentarer
Postat av: liii

hahaha finast bild ju ;D<3

2010-01-27 @ 16:37:00
URL: http://linaagustavsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0