KAJSAELSAAMANDAPERSSON!<3

hejjsan,
förlåt för dålig update men jag har varken orkat eller haft lust att blogga.. Men det ska vi ändra på! Idag har jag inte gjort så mkt typ var på gudstjänst först sen datan sen hem till pappa och möblera mitt nya rum! det är jätte fint! men nu har jag typ fått skriva om detta inlägget tre miljoner gånger för den har backatoch kommit tillbaka till start sidan men aja, vi hörs imon då jag ska vara med min underbara kajsa elsa amanda persson!!! <3

BARA FÖR ATT KAJSA ÄR BÄST!
Jag  har snart kännt dej, nää jag vet inte hur länge,
men du betyder mest för mej. Ingen annan är som du.
Du är speciell. Kajsa, du är den som har ställt upp för mig
i alla lägen. Du orkar alltid lyssna på en när man har det
svårt. Jag har haft det sjukt svårt med familjen och med
vänner. Men om det inte hade varit för dej så hade jag
varit död. Men det är jag inte, för du stod du redan bakom
mej och fångade mej! Även du har haft det svårt. Och jag
har stöttat dej så mkt jag kan.. För jag vill verkligen INTE
förlora dej, vi har det lilla extra och det kommer vi alltid
att ha, om man förlorar dej så har man förlorat allt! För
du är den personen som stått mej närmast. Och det
kommer du alltid att göra vad som än händer! Alla
dom minnerna vi har tillsammans dom är oförglömliga!
Jag kan skriva i evigheter. För när vi är tillsammans
så är det som om världens stannar.. Vi har det lilla extra
som ingen annan fick, bara vi! Det tar jag vara på!
det är inget man slösar bort precis som pengar..
Vänskap är något som man har, något som man föds
med! Detta kommer alltid att vara vi! Precis vad ända
ord som jag säger skriver visar betyder såt mkt! Så
dett är väldigt enkelt, det finns 12 bokstäver 3 ord och
en mening som säger allt!
J-A-G Ä-L-S-K-A-R D-I-G
JAG-ÄLSKAR-DIG
Jag älskar dig.
Kajsa kan du lova mig en sak?
Kan det alltid vara du och jag?
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0