!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hejjsan
nu sitterjag här oh väntar på kajsa.
När hon kommer så ska vi gå och
möta anna! sen går vi till lidl och
köper redbull.. sen ska vi leka
i rondellerna!!! :d sen hem eller
så går vi typ till preem och hyr
en film.. Vet inte vilken vi ska ta
men jag vill hellre se en komedi än
en skräckis... ;s jag orkar inte dom
mer.. :o de är ju läskigt att bli skrämd.


kajsa kommer om cirka 6 minuter
hoppas jag på! :D


fan va kul vi ska ha!! sen sover kajsa
här.. jag vet inte om anna också gör
det men de märker vi ju (A)
hahahha men jag skulle bara uppdratera
lite tänkte jag. ni får ha en underbar kväll!


kyss och smek...?








Kommentarer
Postat av: ronja

HAHAHAHAH

fan va rolig du ser ut på den näst sista bilden gumman

HAHAHAHAHAHHA

2010-01-29 @ 20:47:34
URL: http://ohronjas.blogg.se/
Postat av: ellennsvensson -

aeh va söt du vart & är :'D<3



ennifaj<3



film imån? ringg!<3

2010-01-29 @ 22:30:02
URL: http://ellennsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0