15 djur medan du sover?!

hejjsan
nu sitter jag här igen.. Jag tkr faktiskt att jag
blivit bättre på en sak. jag sitter inte lika mkt
vid datan längre.. för jag har nämligen gått
över till mobilen och tv:n.. Men är inte det
bättre nästan? jag menar om man tittar på tv
så kan man titta på nyheterna och se vad som
händer i världen? Det var faktiskt ganska smart
för att komma ifrån mej.


Men innan så var jag
hos mamma för min mormor skulle komma
dit, men hon kom aldrig så då ringde mormor
och sa att hon hade hon hunnit med 16:15
bussen.. Så då fick vi fika själva.. Sen efter
det så gick jag hem.. och började sticka.
Men min lilla fot är inte bara blå på sidan
av foten längre så de är under hela.. Asså
det är sjukt läskigt..

om vi ine ska snacka om bandyn eller något
annat så kan ni få reda på lite onödig information?


Kommentarer
Postat av: ellennsvensson -

USCH! :o



FEMTON FUCKING DJUR!? ;(

ÄCKELPÄCKEL! :''(<3

2010-01-27 @ 21:43:55
URL: http://ellennsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0