håltimma med anna imon ;)

heyy
det första jag vill säga är..
MIN MOBIL FUNKAR IGEN!
SOO FUCK YOU AND THE OTHER!


skolan var sådär..
var inte på världens bästa humör..
vet inte varför.. för jag saknade
nog min mobil? :s aja, men först
hade vi:
teknik - kollade mest på www.bajs.blogg.se
håltimma - va i kafetérian med kajsa&hanna

slöjd - stickade och va med albu och ella
för engs skull ;)

no - labbade med julia.. och ni vet ju hur det går? :)

mat - blodpudding med potatis..
drogade knäckebröd ist :D

engelska - tittade på en film om wales..
hängde inte med nånting :o

gympa - handboll.. hihih jag och julia typ
tränade först sen så kastade hon upp bollen
och båda skulle fånga den men båda knockar
ihop och julia får ett svullet finger och jag en
blodig hand ;s

spanska - gjorde absolut ingenting.. eller jo
snackade med jesper och han sa svaren. sen
tröttnade han och snackade om hans träningar
:D men jag typ fattade inte så jag var glad.
sen fick vi sluta tidigare.. :)
och så kommer givetvis pontus och jesper
bakom mej och jag ser dom inte så börjar
dom kasta massa snöbollar och sen går jag
från haha. och då kommer dom bakom med
sina cyklar och jag tittar bakåt och så kastar
dom ännu fler snöbollar ;)

hahha men det var min skoldag. nu ska jag nog
pluugga lite :D
puss ;**




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0