:s

HEJJ,
lessen att jag inte bloggat
på hela helgen, men anna
har varit här och så har
farmor fyllt år. det var varit
jätte kuuul
ni ska få se lite bilder men
ska berätta först,

på fredagen kom anna till
mej.. Eller rättare sagt jag mötte
henne vid hemköp och då träffade
jag Bullbasse och Gk och dom var
minst lika chockade av att se mej
som jag var av att se dom.. HAHA
mstog och väntade 20 min på Anna
för hon trodde att vi skulle ses vid
Åhlens.. Lyckat.. -.-  sen gick vi in
hemköp´och köpte margarin och
gooddiiis :D får äntligen äta ;)
efter gick vi hem och bakade kladdis
och åt godis så vi spydde.. (vi var ju
hemma hos mamma)
och sen tittade
vi på film och somnade...

på lördagen så vaknade vid typ lite
innan 12 och så gick vi upp och gjorde
iordnig oss för att farmor fyllde 78 bast!
så gick vi ner till eko för att köpa kort och
en tia lott sen gick vi hem till farmor och
dampade lite osv.. 

IGÅR SOV JAG OCH LINA HOS FARMOR OCH NÄR FARMOR HADE GÅTT UPP OCH LAGT SEJ SÅ SKULLE JAG OCH LINA TVÄTTA AV SMINKET OCH SÅ BEHÖVDE JAG BODYLOTION OCH SÅ TITTAR JAG I SKÅPET OCH SÅ SER JAG EN LITEN FLASKA DÄR DET STÅR MJUKAR UPP HUDEN.. OCH SÅ BÖRJAR JAG KLETA PÅ REJÄLT OCH SÅ BÖRJAR LINA AS GARVA OCH JAG FATTAR INGENTING SÅ JAG FORTSÄTTER ATT SMÖRJA MITT ANSIKTE OCH SÅ SÄÅGER HON ATT JAG SKA SLUTA GENAST FÖR DET ÄR TILL UNDERLIVET.. OCH JAG HADE TAGIT DET I ANSIKTET?!?!?!?!



skriver kort till farmor



lotten som det inte var någon vinst på..



damp hemma hos farmor (Jennifer&christopher)



damp.....



liina goes robert wales (stavnig?)



HAHAHA omg, bjuder på den.. som alla andra ;)



min macka :d



sötaste ellen sommarlovet mellan 6-7 <3 glömmer aldrig!


Kommentarer
Postat av: liii

hahaha xd<33

2010-02-28 @ 17:44:41
URL: http://linaagustavsson.blogspot.com/
Postat av: Anonym

UNDERLIVSKRÄM!? HUR FAAN LYCKAS DU!? xd



Ojojoj, så liten jag var där!

Titta på mig, inget smink &

nån liten klänning från H&Ms

barnavdelning, & min första

"riktiga" väska :'o <3

2010-02-28 @ 22:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0