...

hejj,
skola idag då.. helt okej faktiskt.

teknik - ingenting.. facebook?

håltimma - gå till cafeterian
där lina och hedvig står, sen till
uppehållsrummet i fatboy somnade
nästan..

Slöjd - hjälpa julia med att komma
igång och sticka :d hon är trög..

no - titta på expriment som jan-åke
gjorde ;)

MAAAAAAAAAAAAAAAAT - det var
sådära gott.. sen när vi skulle gå kom
fellan, så vi fick gå in och äta med henne
:)

engelska - vikarie.. stökigt somfan..

gympa - badminton! jag vann dom första
gångerna sen gick det skit.. blev så j'vla arg
SARA..  hon går en på nerverna.. sen blev
jag arg på jesper för att han håller på.. och så
nu håller han på för att jag är arg.. men ahh,
sen när vi skulle hem så tog pontus mina tuggumin
så nu vet jag inte vart dom är. och jag behöver dom! :(


INGET GODIS PÅ 3 VECKOR..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0