Eric Saade<3

hhhheeeejj
jag vill tacka Kajsa och Anna
för en jävligt underbar helg!!!
vi hade det bäst! :D <3<3<3
loveu! :d <3<3

nu sitter jag och smsar, och kajsa
älskliing har fixat ny design och
det tackar jag 100000 gånger för! :d
skönt med förändringar :)

ska se melodifestivalen om en halvtimme.
int att jag tror att det är något bra
men ah..


Andra generationen + dogge
''hippare hoppare''


Andreas Johnson
''we can work it out''


Anna Maria Espinosa
''innan alla ljusen brunnit ut''


Eric Saade
''manboy''


Hanna Lindblad
''manipulated''


Kalle Moraeus & Orsa Spelamän
''underbart''


Highlighters Och Mist
''come and get me now''


Pauline
''sucker for love''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0