tv-time

hejj,
nu har jag tränat.. gick bra
i början skit kul var det :d fick
träna och varma upp och så.
sen när vi skulle börja brottas
så gick de bra i början, men sen mötte
jag Ida och så skulle jag ta de lite
lugnt och så.. men så när hon ligger
på mage ska jag koppla med benen
och då får jag en smäll på näsan
så den är lite blå nu.. men ah.. och
mina framtänder känns som om dom
ska lossna vilken sekund som helst.
men jag lever.

snart är det finnvedskuppen och de ska
gå bra hoppas jag...
ah vi hörs imon för nu ska jag titta på
Glee :D
puss;*

Kommentarer
Postat av: liii

hade inte du levt hade inte jag levt

<33333

2010-02-11 @ 21:11:46
Postat av: ronja

ÄLSKARDIG MED<3

2010-02-11 @ 22:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0