saknar.. allt gott :(

hejj,
jag har inte bloggat idag.
vene varför bara inte blivit av :)

skolan fick stänga på grund av
rasrisk.. för taket hade böjat bukta
i C-huset. Och där hade vi hemkunskap
och jag visste inte att rektorn hade
ropat ut i högtalarna.. så jag och
julia står inne och brer mackor..
Men så kommer Ingela in och säger
att vi måste till våra klassföreståndare.
Jag fick panik och kunde börjat lipa när
som helst men gjorde inte de (A)
så vi fick sluta vid halv 12.

Skolan är inställd imon också så nu
sitter jag här med ellen och malin,
fast hon är på toa just nu så ah. AHAH

vi ska vara vakna till klockan 9 kommer
aldrig att palla :o men jag ska plugga lite
engelska oxå.. vi har engelskaprov på
torsdag.. :s

kajsa kommer imon klockan 3 om inte
lite efter.. funderade på att komma till
Fellan då men det får nog bli på torsdag ist.
jag vet inte om jag hinner imon..

aja, kanske kommer ett inlägg senare.
men ni ska inte räkna med något.. Och så
tror jag inte att det är någon som kommer
att läsa så sent/tidigt, vilket man nu tar det som.

Fan vi hade spanska tills på onsdag. just det
det är ju imon :d YES (yyyyyyyyyyy)

haha sköönt, men ah nu hörs vi senare
och bilder från att hoppa från ellens garagetak
kommer imon :d




jag saknar att få dricka coola :(




och att få äta godis..



bullar oxå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0