kakakkaa

hhheejj
har massa prov och shit tills
imon det är därför jag inte
har bloggat.

skolan var helt okej idag. Först
matte - jag, ellen & becka var på
systeam och intervjuade för vi skulle
ha det på tekikarbetet. så vi var tillbaka
då bilden började

bild- vi hade tommy så man fick
göra lite vad man ville nästan. Och
jag ritade ett öga med nåt mer på
sen ritade jag av julia.. och ni vill inte se
hur den blev (A)

Hemkunskap -  och vi hade tvättkunskap.
Jag tror faktiskt att jag klarar det. för det
verkar rätt så lätt.. och så har vi fått prov i det
v. 12.. men ah, och så gjorde vi bakad potatis
det var gottigott :D

So -  STÖÖÖKIIIGT! men när jag och julia
väl jobbade och förhörde varandra så
fick vi skäll?! han är fan dum i huvudet!
asså när man jobbar ska man väl få jobba!
och det kan la inte ens läraren stoppa en för?
om det är det han vill attt vi ska göra? jävla
dumhuvud!

håltiiiiiiiiiimaaa- den spenderades med
bästa ANNA :D vi gick till hemköp och
jag köpte en läsk och 3st pingvinstångar
och anna köpte ett glasspaket hahha :D
så satte vi oss i pelikanen och åååt!
:D muuums

no - gjorde itne så mkt labbade typ

men nu ska jag äta puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0