hejj snygg

hejjsan,
nu är jag hemma från gudstjänsten.
vi ska nog inte ta så mycket från den ;)
och efter.. HEJ ARG ? HAHA, abbe, ni
skulle sett han! han va förbannad på
andreas och ah. så sen snackar jag
lite med dom andra :) för jag var ensam.
becka skulle gå hem, och kajsa åkte med
sin lilla mommi hem. så då fick man vara
social med killarna ;)

Men idag ska jag nog inte göra så mycket.
någon som vill hitta pån något?
Men jag tror inte att nån vill.. men lika bra
att fråga, men nu är det ju såhär att
Ellen = lysekil
Kajsa = Skidor
Lina = skidor
Annie = skidor (trorja)
Julia = Tävlar
Kajsa = ont i magen
Anna = kinesisk nyår..

det blir en ensam alla <3 dag..

för you know my boyfriend.

:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0