detta gillar vi? ;)

hhey,
idag var skolan skit kul!
flummade somfan! eller? ;)

Engelska - skottland.. gick sådär.
gjorde en mindmap på wales sen..

No -  typ ljuset hur de studsar 
eller nåt HAHAH

LK -  sööög! typ skulle skriva ett
brev till sin praoplats.. och så tittade
vi på någon film..

Mat -  jag och julia var på väg till skåpen
och vi träffar lina, ellen, kajsa och becka
dom hade jackorna på sig, och då fick jag
och julia damp! så vi skydade oss som fan
upp till skåpen och så bytte vi jackor, och
vantar sen gick vi till arken och så träffar
vi kajsa p och då trodde hon jag var julia
men de va ju meningen. och så fortsatte
vi gå, men ssen kommer vi in och jag
hade luvan på huvudet och satte mej vid deras
bord och dom trodde jag var julia :D:D:D:D
så bytte vi roller för resten av dagen.

Svenska - typ nånting med demo... hhahahaha
och sen noveller..

E-val - jag och julia ritade mkt mkt fint :D

sen hem (A)

ska träna senare idag.. men de kommer efter ;)


dom andra korten va så suddiga ;s



Kommentarer
Postat av: ellennsvensson -

Om himlen finns är jag förlorad,

känn ingen sorg för mig göteborg!<3

2010-02-12 @ 22:29:03
URL: http://ellennsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0