:D

heeeyy,
idag har det varit en helt okej skoldag..

Svenska - Vi jobbar med noveller och det suuuger! :D

Spanska - Tittade på någon film den var faktiskt bra.. men jag fattade den inte för jag såg inte början..

S-tid - Jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde? ;s eller jo jag läste..

MAAAAT - gott somfan

Matte - Jaa ni vet ju vad jag tkr om det..

So - vi skulle till kommunhuset... och på vägen hem så får jag massa snöbollar på mej och sen blir jag mulad av kenny och pontus.. ;o

Engelska -  tråkigt..

IMON FYLLER KAJSA ÅR OCH JAG HAR INTE KÖPT PRESENT JAG SKA GÖRA DET PÅ HÅLTIMMAN TÄNKTE JAG.. SÅ JAG HOPPAR MATEN ;/

MEN VILL MAN ATT DET SKA VARA NÅGOT SPECIELLT SÅ SKA DET VARA DET.. :d <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0