jag älskar min mamma ((:

Good morniing everybody :D

Jag vaknade av ett sms från sebastian N så jag kunde inte somna om efterråt. Men nu har jag duschat och gjort mej i ordning, lite iaf. Jag har inte sminkat mig och sånt. Men det orkar jag inte göra nu. Men idag blir det att vänta på Ellen den bästaste!  Hon kommer framåt 4-5 någon gång, om hon inte ångrar sig och vill komma tidigare.. HAHA. Men jag och pappa ska äta lite senare och så. Men jag har skaffat skype igen, jag kom nämliggen inte ihåg mitt andra användarnamn. men nu heter jag jennifergustawsson  så ALLA addar!!!!! :D

här kommer lite bilder från påskafton med min kära mor <3


vi gick drygt 6-7 km :)

framme vid högaberget. man såg över hela skillingaryd!

hähä

nu börjar det..

hur tror ni att jag landar?

you know my mooommmi? :D

jag kan med men kanske inte lika brett.. :(

det kan jag med..

min hjulning.. (A)

ja sa ju att jag kunde:D

:$


Kommentarer
Postat av: kinesen

hahaha ^^<3<3

2010-04-05 @ 13:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0