fb-diss

hejj,
Jag har bara lust att skriva av mig lite. Har egentligen ingenting att skriva om, men eftersom jag inte ska sova på ett tag så kan jag lika väl blogga. Eller vad tycker ni? Fast ni och ni..  Det är ju typ inga som läser min blogg om jag ska vara ärlig. Jag vågar erkänna till skillnad från kissie, och dessie och alla dom ;o Skojja ba. Men imon ska det bli en ganska soft dag. Jag ska kanske gå osuddenrundan. Jag behöver träning. Det är också jävligt gött att gå nu när det är vår och musiken dunkar i öronen! Nä, men efter det ska jag duscha och fixa mig lite, och sen får jag inte glömma att äta :d sen ska jag också iväg, eller först kommer min ellen. sen ska vi iväg. och tänker inte säga vart..  ELLEN DU FÅR INTE HELLER SÄGA VART ELLER BLOGGA OM DET! 

men om vi inte ska snacka om det. så säger jag så här.
från och med nu har jag tagit en paus från bilddagboken nu blir det att vara mer aktiv på facebook.  men nu har jag inte så mkt mer att säga. Men det kommer nog ett inlägg lite senare om jag inte tröttnar och lägger mej i sängen :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0