det visste ni kanske inte?

hejj, nu är jag i ordning fixad. men det blir ingen bild. sorryyy bitches ;) ljuuuuuuuuger. men iaf.
snart kommer ellen förhoppningsvis. -.- men dey tar ju sån jävla tid för henne, men ändå så ar hon vaken klockan 13.00 om det itne avr tidigare.? AHHA, men kom igen förfan! -----.----- jag har inget tålamod.

här kommer 5 saker ni kanske inte visste om mig.

* Jag är jävligt svartsjuk *

* Jag hatar att vara ensam hemma *

* Jag är bara nöjd med två saker på min kropp, mina öron och undertänder *

* Mina föräldrar skulle egentligen döpa mig till Zoe *

* Jag älskar att sova, jag kan sova var som helst och när som helst *




sommarkänslan börja komma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0