:D

hejjjj,
jag har inte bloggat idag. eller det tror jag inte? men iaf.. Vi har tittat på en jäääävligt konstig film. jag evt itne vad den heter. men det spelra ingen roll :D _HAHAHa. ni vill ändå ite se den. jag hatar när barn tar över ''filmen'' som mödare eller vad som helst! HAAHHA iaf, det har ju avrit påskafton och jag blev väckt halv 10 och så gick jag och fettot upp och åt frukost, den skulle jag leta påskägg.. det gick sådär :D men sen åkyte jag till farmor och åt massa, sen gick jag och lina ut med tufs och harald. Det är västa översvämmningen  i apladalen. det gick itne att gå någonstans typ :o hela lagan var helt överfull! :o men sen så typ åkte jag tillbaka till sk. så nu sitter jag och ronja här ioch chillaaaaaar! haAHAHAHHAHa, men jag ska duscha snart men jag orkar inte för kjag har så sjukkkkkt ont i min lilla rygg :/ aja, ska till skolläkaren den 27/4 iaf..HAHA
hoppas att dom säger nåt om den. flr jag tänker intte gå runt med oböjbar rygg :/ ajaa puuuss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0