städ-dag!

Hejj alla,
nu är jag vaken. Det blir ingen Ellen idag för hon skulle till några med familjen så de fick bli sovmorgon. Men det är mycket skönt att få det också. För jag har ju varit i sk-ryd nu i helgen och så fick man ju inte sova för då kommer Caj in med sitt berömda finger som kallas Orvar, och kicklar ihjäl en! HAHA. Men ah iaf, idag blir det städning och sånt. För det behövs verkligen. Sen ska jag hem till mamma och städa där. Men då kan jag ju hämta mina 500kr som jag har fått av min morfar.
jag fick in lite av bilderna från julklapparna. Men det är verkligen inte alla!


av carina. och så fick jag en röd nässesär

öronhänge av lina, och så fick jag showercream och bodylotion

en kofta från carina

en parfym från farmor och en av ellen. Fick mera av farmor.

halsband och öronhänge från Caj (mammas sambo)

ett badset från roger med familj

ett fint halsband av Annie! :D

500kr och ett armband med berlocker av mamma

och massa pengar från släkten.

och sen fick jag mycket mera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0