redigera blogg och börja blogga!



hejsan allihopa,
bara så ni vet så tänker jag ta bort alla inlägg, och sen tänker sofie fixa en ny header åt mej, bara för att hon är snällast! och sen så tänker jag verkligen börja att blogga! ta kort varje daf och lägga ut och ha en blogg som är aktiv! Jag har sagt de innan men asså nu menar jag verkligen det! Så ska de vara och jag lovar att hålla de jag lovar! ;) Men detta kommer hända nån gång inatt för sofie har inte tid just nu, men de blir nästan som nyår! En ny dag.. Nya möjligheter.. Inte sant? Som sagt eftersom jag bloggar just nu så kan jag lika väl berätta vad jag fick i julklapp? (det kommer att komma bilder sen I PROMISE!)
Jag fick, två parfymer (sweet rose) av Ellen och av min Farmor och Farfar, ett bad sätt som innehåller tvål, badolja, bodylotion, duschcream, tvättsvamp, badskum & badsalt av pappas sambos bror och hans familj, en nässesär med schampo och balsam, borttagningsmedel och ett läppsyl av pappas sambo, en set med parfym, deodorant och duschcream av pappas sambos föräldrar, 500 kr av mamma och ett jätte fint armband med berlocker, 500kr av morfar, 250 kr av morbror micke och Lina, 200 kr av morbror tim, en biobiljett och en parfym då, 300kr på H&M och en mascara av farmor coh farfar, roughborste, strumpor och 400kr av pappa och bruuuschan, ett jätte fint armband och ett läppglans av kajsa persson, en jätte fint halsband av kajsa bruce, ett jätte fint halsband av annie, en parfym då av ellen, ett par öronhänge och ett halsband av mammas sambo, en duschkräm och bodylotion av lina, 200kr av faster gunilla och hennes sambo, en kofta av pappas sambo, 200 kr av hörleborna ;) och sen kommer jag inte på mer.. men de va ju tillräckligt :d och så fyller jag ju år på tisdag så glöm inte att gratta mej ;) puss på er ;* hörs inatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0