lite bilder och nattblogg :)

Nu håller jag på att tvätta av mej sminket, så detta får bli en liten nattblogg.
Jag har egentligen inte så mkt att säga, förutom att jag vill ha photoshop. Om någon kan fixa de säg de då! jag skulle bli mkt tacksam över det isf. Och så fyller jag år på tisdag och då kommer Kajsa min älskling hit. Hoppas att vi får det kul, men va brukar vi inte ha? HAHHA men isf så ska jag försöka lova att det kommer bilder om jag får in dom i datan somsagt, men här får ni lite bilder från sommaren 2009:
































jag har 1000 bilder till men de kommer som dom kommer :)


Kommentarer
Postat av: lina

ÅÅÅÅåååå fn jag vill ha sommar!!!!!!!!

2009-12-28 @ 20:55:27
URL: http://linaagustavsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0