GODNATT! :)

hejj igen,
min kväll är förstörd men jag ska försöka att inte tänka på de så mycket. Hoppas ni har haft en trevlig kväll, med mycket mys ;) HAHA. Pappa, Christopher och Carina har inte varit hemma. Dom var hos Bert och Monica och åt lite god mat, medans jag stannade hemma och bråkade med nån äcklig tjej. Det ska vi inte snacka mer om. Men ah, och så imorgon så ska jag till ellen, de kommer en outfit imon, vad som blir nyårs kläderna.

Tröja - H&M 99kr

Kjol - H&M 99kr

Halsband - guldfynd födelsedagspresent

Armand  - guldfynd födelsefagspresent


ah och tights med då men dom är gamla ;) här kommer en bild på mig just nu :)



smsar lite som vanligt.. (aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0