oj :o

hejj alla,
nu är jag vaken för pappa Coffe och Carína skulle till Ellen för att lämna något till Malin och Claes :D hoppas att dom blir glada iaf :) själv är jag ju nyvaken, så då ville jag itne följa med, eller vill och vill de är klart att ja vill men inte när jag ser ut som en yrvaken stucken grris ;o Det vill ingen vara med om. Jag kommer ju lite senare, när Ellen ahr vaknat. Vetefan när de blir. Det akn bli framåt 3 eller nåt. Men det tror jag inte. Och Markus tycker att de ska bli kul att jag kommer med. :D HAHA jag hoppas att det blir kul.. Men varför skulle det inte.. de r ju förfan Ellen jag ska fira med! :D
men nu ksa jag sminka mej det kommer en outfit senare så får ni se va jag ska ha på mej på nyår :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0