lite bilder

hejjj,
nu är jag här igen, men ah jag ska snart iväg. Tror jag.. Jga är inte riktigt säker.. För vi ska till Carinas föräldrar men jag vet inte om jag ska med.. Men ah jag vet det iaf vad jag ska ha på mej på nyår (imon) det fick bli min midjekjol och min tröja som jag fick av min älskade syster ronja! Och ett halsband och armand av farmor och farfar :) mycket fint, och så har jag ju färgat håret. Det blev mörkt  om man säger så.. ;3 men jag är nöjd iaf. Jag färgar de ju själv.. har färgat på ett par stycken och klippt min kusn.. man kanske ska satsa på frisör-linjen?  HAHA nej jag tror inte det.. Nu får jag alla bilderna från min födelsefag oxå men jag tror inte att jag laddar upp alla :s här är endel


kajsa läser *******kunskap ;)

kajsa visar jennifer hur man skriver sms




lina och kajsa är dukitga dom spela happy birthday :D

kajsa anka ronja ostmacka och jennifer är borta :O


jag orkar itne ladda upp flera nu ;) men vi hörs senare pussen ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0