DET ÄR MIN DAG IDAG!

Jag är mycket lessen att jag inte har bloggat. Dels för att jag har  tagit sönder Carinas data skärm så nu ser jag nästan ingenting, Och sen har jag inte hunnit för att jag fyller år :D men ah, och dom kom in vid 08:30 med en bricka och sjöng, jag fick en ny plattång från babyliss, den är skit bra :Dd de kommer bilder från dagen senare, :D och snaart kommer min älskliing kajsa :D och sen kommer RONA för dom ska fira mej med släkten ;) hoppas att jag får pengar för jag ska nämligen köpa en data ;) pappa besätller den idag ska ni se ;) HAHHA
men ni får ha de så bra så kankse vi hörs senar puss :* <3

Kommentarer
Postat av: sofie

GRATTIS SÖTAN! :D<3<3<3<3<3

2009-12-29 @ 21:30:28
URL: http://sofiesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0